Apartament Kocsis Apartman Es Camping - Mosonmagyaróvár

Apartament Kocsis Apartman Es Camping - Mosonmagyaróvár
$$$$
Przegląd

Zlokalizowany prawie 15 min pieszo od Szabadstrand, Apartament Kocsis Apartman Es Camping oferuje pokoje z widokami na ogród. Dla osób podróżujących samochodem ten apartament oferuje bezpłatny prywatny parking na terenie.

Lokalizacja

Obiekt oferuje możliwość zwiedzania takich miejsc jak Habsburg-Lothringen Castle in Magyaróvár w odległości 18 min spacerem od obiektu, oraz Centrum nauki FUTURA - 10 min jazdy od obiektu. Dotarcie do serca Mosonmagyaróváru zajmie Ci 10 min. Futura znajduje się 3 km od Apartament Kocsis Apartman Es Camping.

Obiekt leży w odległości minutowej jazdy samochodem od najbliższego przystanku autobusowego Csaba utca.

Pokoje

Wraz z klimatyzacją, obiekt noclegowy jest również wyposażony w TV i telewizję wielokanałową, aby zapewnić jeszcze przyjemniejszy pobyt. Obiekt zapewnia noclegi z parkietem na podłodze. Także, w łazienkach obiektu dostępne są oddzielna toaleta i prysznic. Dostępne są również suszarka do włosów i ręczniki.

Jedzenie

Obiekt posiada wyposażony aneks kuchenny z kuchenką mikrofalową, lodówką i przyborami kuchennymi, aby umilić gościom pobyt. Ponadto obiekt noclegowy wyposażono w stół jadalny.

Wypoczynek & Biznes

Dostępne są takie opcje wypoczynku jak słoneczny taras i miejsce na piknik. Ponadto w okolicy można uprawiać kajakarstwo, pieszą turystykę i jazdę konną.

Przydatne informacje
Przyjazd/Wyjazd
od 14:00-22:00
od 06:00-10:00
Udogodnienia
Darmowy prywatny parking dostępny jest na terenie obiektu.
Bezpłatny bezprzewodowy Internet jest dostępny w całym apartamencie.
Inne informacje
Zwierzęta domowe
Zwierzęta domowe akceptowane na życzenie.
Kalendarz cen i dostępność pokoi
Sprawdź dostępność i ceny dla swoich terminów już teraz!

Dostępne pokoje

Opinie o Kocsis Apartman Es Camping

8.6 /10
Świetnie53 opinie
Podziel się swymi doświadczeniami z nami.Napisz recenzję
    8.4

Byliśmy zachwyceni naszym pobytem w tym apartamencie podczas Wielkanocy. Gospodarze byli niezwykle miły i pomocny, choć mogliśmy porozumiewać się jedynie po niemiecku. Apartament był przestronny i czysty, z dobrze wyposażoną kuchnią i świetną łazienką. Lokalizacja była również doskonała, blisko centrum i basenu. Na pewno tam wrócimy i polecamy to miejsce innym!

Jednakże, wystąpił jeden mały incydent podczas naszego pobytu. w nocy przypadkowo stłukłem pojemniczek z mydłem.

Maria Polska,
    7.6

Bardzo mili gospodarze, którzy sprawili, że nasz pobyt był wyjątkowy. Apartament był urządzony w minimalistycznym stylu, ale nadal bardzo przytulny. Działo się to na terenie ogrodzonym, z dużą przestrzenią zielonego trawnika - idealne dla naszego psa, który tam biegał. Chociaż byliśmy tam tylko jedną noc, z pewnością można by tam spędzić dłużej.

W nocy stłukłem pojemniczek z mydłem. Przepraszam gospodarza za tę nieodpowiedzialność i mam nadzieję, że kwota, jaką zostawiłem, pokryje koszty naprawy.

Henryk Polska,
    8.8

Bardzo przyjemny gospodarz, który sprawił, że czuliśmy się jak w domu. Apartament był świetnie urządzony w minimalistycznym stylu, a teren otoczony ogrodzeniem z dużym trawnikiem był idealnym miejscem dla naszego psa. Mimo że byliśmy tylko jedną noc, łatwo można by tam zostać na dłużej.

W nocy przypadkiem stłukłem pojemniczek z mydłem. Mam nadzieję, że zostawiona przez mnie kwota pokryje stratę.

Stanisław Polska,
    9.0

Bardzo fajny gospodarz, czysty i przestronny apartament, dobrze zaopatrzona kuchnia, super lazienka, dobra lokalizacja wzgledem centrum i basenu. Napewno tam wrocimy i zdecydowanie polecamy :)

Odczuwaliśmy opiekę domową, ale nie ma na co narzekać.

Adam Polska,
    7.4

Spędziliśmy super czas z przyjaciółmi w Kocsis Apartman Es Camping. Gospodarz był bardzo sympatyczny i troszczył się o nas. Apartament był czysty i przestronny, wyposażony we wszystko, czego potrzebowaliśmy. Na pewno tam wrócimy i polecamy wszystkim!

Wszystko było super, nie było żadnych wad.

Małgorzata Polska,
    9.2

To miejsce jest idealne dla mnie. Zawsze wracam na Boże Narodzenie. Personel jest pomocny i pomógł mi znaleźć drogę do potrzebnego mi miejsca. Tutaj mam wszystko, czego potrzebuję: Wi-Fi, parking, sprzęt kuchenny, szybkie zameldowanie/wymeldowanie, wędrówki.

Józef Polska,
    9.6

Uwielbiam to miejsce! Personel jest pomocny, znaleźli dla mnie parking. Wygodny internet, kuchenne przybory, szybkie zameldowanie, wspaniałe atrakcje: wędrówki, kajakarstwo. Zaraz wracam na weekend!

Jan Polska,
    9.8

Kocham to miejsce! Przyjazny personel pomógł z dostawą jedzenie. Wszystko, czego potrzebuję jest tutaj: Wi-Fi, parking, kuchnia, szybka wymeldowanie. Wrócę na pewno!

Mirosław Polska,
    7.8

Czystość apartamentu i przestronność. Dobrze zaopatrzona kuchnia i świetna łazienka. Bardzo dobra lokalizacja blisko centrum i basenu. Sympatyczny oraz pomocny personel

Nic nie można zarzucić.

Małgorzata Polska,
    8.6

Bardzo fajny gospodarz. Przestronny apartament. Dobrze zaopatrzona kuchnia. Super łazienka. Dobra lokalizacja.

Doskonale.

Jerzy Polska,

Często zadawane pytania (FAQ) o Kocsis Apartman Es Camping

Czy blisko tych apartamentów są jakieś restauracje?
Tak, możesz zjeść w Monarchia Kávéház i Simbad Restaurant położone 550 metrów od tych apartamentów.